Level Up! Jest grą forumową o prostych zasadach, wymagająca odrobinę taktyki, współpracy i umiejętności.
Jedyne wymagania to wysłanie codziennie jednej wiadomości prywatnej z jednym nickiem do prowadzącego grę.
Cel gry: Celem gry jest pozostanie ostatnim żyjącym graczem. Żeby to osiągnąć, musisz uniknąć eliminacji i eliminować innych dzięki głównemu punktowi gry: levele.
Rozgrywka: Gramy w rundach. W każdej rundzie wszyscy gracze muszą wysłać wiadomość do prowadzącego grę przez PW (Prywatną Wiadomość). W tej wiadomości gracz musi umieścić kogoś nick (może być jego własny).
W czasie rozgrywki gracze są zachęcani do prowadzenia dyskusji (na forum, bądź prywatnie).
Zdarzenia: Zdarzenia są generowane według wiadomości odbieranych każdej rundy. Możliwe zdarzenia: Łańcuch i atak.
Łańcuch : Występuje, gdy gracze napisali swoje nicki tak, że sformowało się zamknięte koło, np.: Osoba A napisała B, B napisała C, C napisała A. Najmniejszy łańcuch jest jednoosobowy, gdy dana osoba napisze swój własny nick.
Gdy łańcuch jest uformowany, wzrastają poziomy graczy: poziom każdej osoby podnosi się do poziomu największego z jego sąsiadów, po czym poziom każdej osoby wzrasta o wielkość łańcucha (ilość graczy w kole).
Przykład: A (lvl 0), B(lvl 2), C (lvl 3), D(lvl 2) uformowali łańcuch A-B-C-D-A. Wtedy A podnosi się na 2lvl, B na 3, D też na 3. Potem lvl każdego podnosi się o 4. Na koniec A ma lvl 6, B,C,D - 7.
Atak: Atak występuje zawsze, gdy nie ma łańcucha, czyli jedna osoba wybierze kogoś, kto nie uformował z nim łańcucha.
Przykład: A wybiera B, B wybiera C, C wybiera D, D wybiera siebie samego.
Wtedy A atakuje B, B atakuje C, C atakuje D.
W czasie ataku rozróżniamy dwie sytuacje:
- jeśli atakujący i broniący się są tego samego poziomu, to nic się nie dzieje.
- jeśli nie są tego samego poziomu, to ginie osoba z niższym poziomem. Zginąć może zarówno atakujący, jak i broniący. Wygrany dostaje +1 poziom.
Kolejność zdarzeń: Kolejność wysyłania wiadomości nie jest ważna. Zdarzenia są tworzone w następującej kolejności:
1. Wszystkie łańcuchy.
2. Ataki.
Z tego powodu możliwe jest, że gdy zaatakujecie kogoś o niższym lvlu, ta osoba utworzy łańcuch, dzięki czemu podniesie swój lvl i możesz przegrać.
Koniec gry: Wygrywa ostatnia żywa osoba. Gdy zostają dwie, bądź 3 osoby i nie da się dokończyć gry, dodajemy liczbę zabić do lvlu każdego gracza, po czym wygrywa ten, który ma największy poziom.
Niewysłanie pw: pierwsze niewysłanie pw = -1 poziom. drugie = kick z gry.
A to mam jeszcze jedno pytanko. Co będzie jak gracz A wybierze gracza B,B-C,C-D,D-A i np. gracz F rownież wybierze gracza B ? chodzi mi o to ze dwoch graczy wybiera jednego a on ciagnie dalej ten łańcuch ale w koncu ostatnia osoba wybiera gracza albo A albo F hmmy ? ze niby bedzie łańcuch z dwoma początkami i jednym końcem . . . ?
Ostatnio zmieniony przez Rarka |27 Sie 2008|, o 16:18, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach